Ziet diegene mij nog online?

Ik wil graag iemand verwijderen uit mijn windows live messenger en zo dat diegene mij niet meer online kan zien. Vroeger was er de functie om iemand te blokkeren, maar nu kan dat niet meer.

Als ik nu iemand uit mijn contactpersonenlijst verwijder, ziet diegene mij dan nog online of niet meer? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

als je diegene eerst blokkeert en dan verwijderd kan diegene niet meer zien als je online bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd eerst diegene blijeren en dan op verwijderen klikken en je bent ontzichtbaar voor die gene.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij de nieuwere versie iemand niet meer kan blokkeren zoals jij schrijft,kun je misschien naar optie's gaan en daar de betreffende persoon in je lijst met geblokkeerde contactpersonen plaatsen.