Hoe kan ik dit probleem betreffende de bluetooth-optie van mijn laptop oplossen?

Het bluetooth-icoon in mijn windows system-tray is niet meer te vinden, die heb ik ooit uitgezet.
''Mijn bluetooth-locaties'' geeft dit aan: (zie afbeelding).
Op deze manier kan ik mijn bluetooth niet gebruiken. Hij zegt dat ik het bluetooth-icoon rechtsonderaan in mijn system-tray moet selecteren, en daar moet aanvinken dat ik de optie weer wil inschakelen. Echter, het icoon staat er dus niet bij.

Hoe zorg ik dat mijn bluetooth-icoon weer in mijn system-tray komt, en nog belangrijker: hoe zet ik mijn bluetooth weer aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

1. Click Start
2. Click Control Panel
3. Click Bluetooth Devices
4. Click the Options tab
5. Click Show the Bluetooth Icon in the notification area
6. Click OK\
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rechtsklik op system-tray, selecteer: Meldingspictogrammen aanpassen. Daar zou je het "juiste" icoontje weer aan kunnen zetten.