In principe niet, dit is software voor het besturingssysteem van Apple. Toch zijn er wel donwloads, maar ik heb ze zelf nog nooit getest. Probeer http://www.wondershare.com/slideshow/imovie-for-windows.html eens.
Je kunt anders wel Windows MovieMaker gebruiken als gratis alternatief, of Sony Vegas wanneer je er geld voor over hebt of je het gewoon wilt downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is al een correct antwoord, want er iMovie is niet verkrijgbaar voor de PC. De link die je geeft is van een leverancier die gebruik maakt van de naamsbekendheid van iMovie. IMovie wordt gratis geleverd op een Apple computer meen ik en dan is dat wel te vergelijken met Windows Movie Maker dat ook gratis wordt geleverd, maar het pakket van Microsoft is niet zo heel denderend. Een beter pakket dat meer op IMOvie lijkt is Adobe Premiere Elements. Dat is ook een fijne movie editor en het kleine broertje van Adobe Premiere Pro. Samen met Photoshop elements is dat goede beeldbewerkingsoftware.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bij iedere nieuwe Mac krijg je het iLife pakket waar onder andere iMovie in zit. Maar als je van Mac OS X 10.6 straks naar 10.7 wil, dan krijg je daar geen nieuwe iLife bij. Je krijgt enkel het iLife pakket bij aanschaf van een nieuwe Mac, heb je een verouderde versie van iLife en wil je het nieuwe? Dan kun je dat kopen voor 79 euro. Het geld ruimschoots waard als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier zitten jullie fout, wij hebben laatst een nieuwe mac gekocht maar geen ilife erbij gekregen. Ilife kun je kopen in de Mac App store of gewoon in een apple reseller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt het tegenwoordig ook niet op CD, maar het zit wel degelijk bij een nieuwe Mac. http://www.apple.com/nl/macbookpro/specs.html Kijk maar eens onder het kopje 'Software' naast 'Inhoud van de verpakking'. iLife '11.

Andere antwoorden (1)

iMovie voor Windows bestaat niet, daar heeft Windows Movie Maker op bedacht (al zijn daar de recensies meer negatief dan positief over, ik heb geen ervaring met Movie Maker).

Maar kijk anders eens naar de programma's van Pinnacle of Magix. Zij kunnen wel aardig concurreren aan iMovie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Inmiddels heet Pinnacle Avid zie ik.