Is er een programma voor Windows 7 dat laat zien hoeveel graden je systeem/processor temperatuur is?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

SpeedFan
http://www.almico.com/speedfan443.exe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+'je voor dat je 4 seconden sneller was ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook 180cc, maar stond nog op m'n computer, en kon dus makkelijk vinden :-)
SpeedFan, gratis en makkelijk te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb aida 32 geïnstalleerd. Is gratis te downloaden, en geeft je alle details van je computer.

http://www.downloadstad.nl/software/Overige_Software/aida32.html
12 jaar geleden
Je kunt SIW (google op System Information for Windows) downloaden. Heeft heel veel functies, waaronder het beheren van de temperatuursensoren. (ook voor videokaart, harde schijven en geheugen, ALS deze voorzien zijn van sensors.) Je kunt ook CPU-Z downloaden. Dat geeft alle info over je processor.