Waarom wordt de onderste helft van mijn scherm wit als ik iets op YouTube wil bekijken?

Gisteren heb ik de gratis virusscanner van AVG gedownload + bij de nieuwsbrief die ik van de gemeente krijg ingesteld dat deze wordt voorgelezen. Sindsdien wordt de onderste helft van mijn computerscherm wit als ik mijn favoriete muzieksites oproep. En hoe meer ik op het scrollpijltje klik, des te meer wordt het getoonde op het scherm 'opgevreten". Wat kan ik doen om de boel te herstellen?

14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Systeemherstel gebruiken en restoren.
(bijvoorbeeld naar de situatie van vorige week)

Klik op de link voor uitleg hoe je systeemherstel gebruikt