Hoe kan ik de paginanummering laten beginnen op de 4de blz van mijn document in MS Word 2010?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Verdeel je document in twee secties.

De eerste sectie bevat je eerste vier pagina's. De overige pagina's zet je in de tweede sectie.

Voor de eerste sectie stel je geen paginanummering in. Voor de tweede sectie stel je wel paginanummering in. Je kunt dan kiezen bij welk getal je de paginanummering dan wilt laten beginnen: bij 1 of bij 5 (of bij een ander getal natuurlijk).

Toegevoegd na 5 minuten:

Ga naar de juiste plek in je document. Klik in het lint op Pagina-indeling (dat is de derde van links).

Klik nu op Einde-markeringen (ongeveer onder het woord Pagina-indeling waarop je net hebt geklikt). Kies nu het juiste sectie-einde.
Cryofiel