Waarom komt de film niet op mijn iPod?

Ik heb een film gedownload, en probeer het op mijn iPod te zetten. Hij staat nu bij ''films'' en heb al meerdere malen gesynchroniseerd. Maar hij komt maar niet op mijn iPod. Het is een MPEG 4 videobestand. Ik weet niet wat ik verkeerd doe...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is verwarrend maar je moet er mp4 van maken, is wat anders dan mpeg4.
Ook de resolutie en de bitrate mag niet groter zijn dan wat je Appleding aankan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super bedankt! Dit is nou echt iets waar ik wat aan heb! Ik heb het geprobeerd en het werkt! Dank jewel!

Andere antwoorden (3)

Op instellingen niveau moet je wellicht aanvinken dat Video's (films) mee gesynchroniseerd moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien als je de film vanuit de map sleept naar itunes dat dat werkt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe ik al.
Bloodhunt36
12 jaar geleden
heb je al keer eerder zo bestands formaat erop gezet? misschien dat je em naar een ander formaat moet converteren.
Je moet hem confrugeren naar een iPod formaat dit kan gratis met het progamma dvdvideosoft ;)