Kan je in Firefox ook een tab kopieren?

Ik snap dat ik de URL kan copy-pasten en een nieuwe tab kan openen. Maar is daar ook een speciale shortcut voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een toetsenbord-shortcut is er niet voor. Met muis en toetsenbord samen kan het echter wel: --  Houd de Control ingedrukt. --  Terwijl je dat doet, klik je met de linker muisknop op een tabblad. --  Terwijl je Control *en* de linker muisknop ingedrukt houdt, sleep je het tabblad naar een andere plek in de serie tabbladen. --  Op de gewenste plek aangekomen, laat je de muisknop los. Nu heb je een kopie van je tab gemaakt (met dus een kopie van het URL erin). Toegevoegd na 34 seconden:   Oh ja: --  Je mag de Control nu ook loslaten. ;-)

Voorzover ik weet is daar geen shortcut voor. Een ontwikkelaar dacht vast"hier moet toch een simpele add on voor te maken zijn "en die bestaat inmiddels : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/tab-url-copier/ Groet:Zoekertje

Rechtsklikken op detab die je wilt kopiëren, klik op: "Tabblad dupliceren". Of Ctrl+Alt+T, naar het schijnt. Doet het niet bij mij.

Bronnen:
firefox

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100