Hoe zet ik de spellingscontrole uit in Word 2007?

De taalinstelling staat op Engels en de tekst is ook in het Engels, maar toch staat er nu onder elk woord zo'n rood kringeltje. Dit is erg irritant, waar kan ik het uitzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als Word zelf Engelstalig is:

Review - Set Language - 'Do not check spelling and grammar' aanvinken

Als Word Nederlandstalig is:

Controleren - Taal instellen - 'Geen spelling- of grammaticacontrole uitvoeren'

Toch denk ik dat Word op een of andere manier zichzelf weer van het Engels afgehaald heeft, dat gebeurt wel eens. Probeer eens alle tekst te selecteren en dan de taal te wijzigen naar Engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderaan de pagina (beetje naar links) staat: 'Nederlands (Nederlands)' tenminste als je m in het nederlands hebt staan ;)
Druk hierop en vink het vakje aan met: 'Geen spelling of grammatica controle uitvoeren'

Succes!