Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg als ik externe harde schijf open, of zoek, krijg ik dit bericht `xvidcore.dll not found` en daarna krijg ik een `apllicatie error`.

hij doet het dan wel, maar elke keer als ik een map open (heb geminimaliseerd en weer open) dan weer dat bericht. die video`s enz. doen het wel, maar het is gewoon erg irritant.
weet iemand wat ik moet veranderen in me instellingen ofzo?
ik heb een win xp.
het maakt niet uit of ik nu een video, audio of tekst bestand wil openen, maar als ik ook maar 1 mapje open dan krijg ik die 2 berichte achter elkaar..
hoe krijg ik die berichten weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
741

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk eens of de fabrikant van je harddisk drivers voor je schijf heeft en als dat het geval is installeer die dan, uiteraard het testen beginnen met de nieuwste driver eerst

Toegevoegd na 44 seconden:
Is dat niet het geval probeer dan drivermax eens te vinden op het internet voor de laatste drivers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dat ie xvidcore.dll niet gevonden heeft ;)

Waarschijnlijk is het probleem verholpen als je dit downloadt en installeert:
http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=1052&ssid=0&did=1

Wél eerst even een herstelpunt maken zodat je je pc via Systeemherstel kunt terugzetten als het mislukt, want ik kan je niet garanderen dat het werkt...
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding