Als ik iTunes op een andere pc download dan de mijne kan ik dan muziek op mijn iPhone zetten zonder dat ik mijn muziek kwijtraak?

Dus de muziek die al op mijn iPhone staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja dat kan maar dan moet je wel van te voren de Auto-Sync feature uitzetten. Bron legt uit hoe dat te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord op de vraag is: Ja dat kan. Als tip geef ik je erbij dat je auto-sync uitschakelt. Als autosync op iTunes aan staat en er staat geen muziek op iTunes en wel op je iPod wil iTunes wel eens alles wissen. Misschien begrijp ik je vraag verkeerd maar anders moet je het even anders formuleren.