Kan iemand vertellen wat ik moet doen?

Ik ben op word een verslag aan het typen en inees worden alle leters met zo"n rode streep eronder en keurt die alleen nog maar engelse woorden goed, waar moet ik op klikken omdat weer nederlands of normaal te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Helemaal onderin je scherm staat een blauwe balk. Daar net boven zie je een grijze balk. Daar staat een beetje links van het midden nu Engels V.S.

Selecteer je hele tekst, dubbelklik op het vakje Engels en wijzig de instelling naar Nederlands (standaard).

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een betere antwoord bestaat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SUPER! Dankje!
ligt eraan welk programma je hebt. ik heb dat ik op extra (bovenaan de balk) moet klikken, taal of talen en dan voor hele tekst, Nederlands en als die er niet staat, meer opties of meer talen en daar staat het dan.