Hoe kan ik iets dat ik gedownload heb terugvinden in mijn bestanden?

Ik heb trouwens geen idee welke categorie ik moet kiezen bij mijn vraag, want ik heb geen verstand van computers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.1K

Het beste antwoord

Via Start-Computer naar je schijf/schijven gaan en dan kijken welke map is het meest recent is aangepast, als het gaat om iets dat je pas gedownload hebt.
En misschien voor een volgende keer een aparte map aanmaken voor downloads, zodat je die makkelijk kunt vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar Gebruiker->downloads
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bij ons rechts boven in het start menu.
maar misschien staat er bij jou een andere naam.
of kijk bij Mijn Documenten en dan een map terug, daar staat het
Als je iets wilt downloaden staat er OPSLAAN. Je kunt hier dan ook vinden waar de file wordt opgeslagen en in deze rubriek kun je het opgeslagene terugvinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de zoekfunctie op je pc gebruiken, en dan zoeken in je c-schijf, dan moet je hem wel vinden. Dan zie je ook gelijk waar het staat, dus kun je ze voortaan makkelijk terugvinden