Is er een gratis programma die bestanden omzet in PDF, en de bestanden beveiligt, en waar je hyperlinks in kan zetten?

Het gaat me vooral erom dat de tekst beveiligd is en deze niet te kopiëren is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Met word kan je op opslaan als klikken en dan pdf uitkiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cute-PDF maakt gratis PDF van je doc, maar je kunt er niet zó gek veel mee. Gratis progs hebben een gelimiteerde functionaliteit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PrimoPDF is ook een gratis en goed programma om bestanden naar PDF te converteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek naar converttopdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Openoffice heeft de optie om een bestand op te slaan als pdf en dit ook te beveiligen. Staat er een hyperlink in u bestand wordt deze simpelweg mee gekopieerd. Bovendien is openoffice freeware. Als u het bestand opslaat heeft u ook de keuze om het op te slaan in.odt (openoffice format) of u kan opteren voor .doc bestand (Word). Er zij nog enkele formats die openoffice toelaat dacht ik, maar ken ze niet allemaal van buiten.