Waar kan ik mijn favorieten terug vinden in Google Chrome?

Mijn laptop is kapot en heb nu een nieuwe. Ik had op mijn oude laptop veel favorieten opgeslagen in Google Chrome. Is dit nog ergens terug te halen? Via mij google account bv?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.1K

Het beste antwoord

je moet inloggen op je google account dan worden ze wel weer gekoppeld
Ik denk dat je daarna even in instellingen van chrome moet kijken (knop zit helemaal rechts) zit er uit als 4 zwarte balkjes

instellingen
vormgeving
bladwijzerbalk altijd weergeven aanvinken

ook de optie knop startpagina weergeen aanvinken is erg handig
capthavoc
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je op je oude laptop je Google-account had gekoppeld aan Chrome, danm is de kans groot dat ook de instelling om favorieten (bladwijzers in Chrome) te synchroniseren aan stond. In dat geval zou je op je nieuwe laptop ook weer je Google-account moeten koppelen aan Chrome. Zo krijg je je gegevens weer terug.

Als je je account niet gekoppeld had, dan zou je nog kunnen proberen of je de oude harddisk nog kunt gebruiken en daar de gegevens van af kunt halen. Maar dat is wel ingewikkeld als je dat nog nooit gedaan hebt. Je moet de harddisk dan in een externe behuizing plaatsen, zodat je hem als een externe harde schijf kunt gebruiken.
bamibal