Witregel bovenaan pagina in word?

Hallo,

In word 2013 heb ik een witregel tussen twee alinea's. Als de eerste alinea helemaal onderaan de pagina staat, valt de witregel bovenaan de volgende pagina en begint deze met een witregel. Is er een optie om zo'n witregel weg te laten vallen.

Groeten

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (1)

Dit worden weduwen genoemd.

Selecteer de alinea waarop u de instellingen wilt toepassen.
Klik op Pagina-indeling en klik op de pijl in de groep Alinea om het vak Alinea te openen.
Klik op het tabblad Regel- en alinea-einden.
Klik op het vakje Zwevende begin- en eindregels voorkomen.
SimonV