Programma voor goede games maken

Hoi,
Ik heb nu al een lange tijd Game Maker 8 maar ik vraag me af welke programma's je kan gebruiken om professionele games te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je gebruikt dan een aantal programma's, zoals Maja of Blender, een goede game engine en een programmeertaal als C++. ook vaak wat extra bibliotheken zoals physics engine, omp/threading/opencl, XML stuff, etc. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou als ik jouw was beginnen met superlogo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik vroeger ook ff te doen, lukt e nooit. Kijk eens naar bijv. Autodesk programma"s en game engines en ga c++ scripttaal leren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen een professionele game maken zoals call of duty gaat je niet lukken.
indie games kan je wel alleen maken.
dan krijg je spellen zoals mijnenveger, patience, bejeweld en angry birds.

hierbij kan je gebruik maken van flash of silverlight