is er een programma waarbij je eenvoudig een foto om een virtuele pas-partou kan weergeven?

Zodat je kunt bepalen welke kleur en type pas-partou het beste bij de foto past!

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik bedoel een virtuele pas-partou om een foto (niet andersom:-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je kan het proberen met Microsoft publisher. Open een lege pagina. Voer daar je afbeelding in maak er een passe partout omheen vul die in met een kleurtje andere vorm e.v. En klaar is Kees. Dit programma zit in office op je pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kan dat met picasa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met welke programma's ben je vertrouwd?
Dit kan uiteraard met Gimp en Photoshop maar alleen als je er wat mee vertrouwd bent.

Zoek bvb op brushes en masks