Welk programma gebruiken de meeste internetbedrijven om websites te bouwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Veel gebruikt is Eclipse of gewoon een texteditor (vaak wat luxere versies zoals bijvoorbeeld UltraEdit, dreamweaver, visual studio).

Een beetje zichzelf respecterende programmeur kan gewoon de meeste code verzinnen en zal een gemiddelde website in een editor kunnen bouwen.

voor de wat complexere websites zal vaak gebruikt worden van tools die helpen bij keywords. Visual studio doet dit bijvoorbeeld.

Voor websites zijn ook diverse tools die je helpen bij het bekijken van de bron van de website. Bijvoorbeeld Firebug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is Coda ook aan handig programma of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken coda helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Notepad++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coda is een top app voor de mac
rose
12 jaar geleden
Ik heb geen idee wat 'de meeste internetbedrijven' gebruiken, maar ik gebruik als jaren HTML-Kit