hoi mensen, hoe maak ik met windows movie maker 2011 mensen onherkenbaar?

hallo, ik ben bezig met windows movie maker 2011 en ik maak een filmpje met een paar personen erin. Ik wil graag dat ze niet herkenbaar zijn, dat ze blokjes hebben op hun hoofd ofzo, maar hoe doe ik dat? ik heb op google vanalles gevonden over after effects enzo maar daar snap ik niks van. kan het ook zonder andere programma's en zouden jullie stap voor stap uit willen leggen hoe ik dit moet doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan heel makkelijk: upload het filmpje dat je met WMM gemaakt hebt naar Youtube en stel daar de blurfunctie in.
Daarna download je hem weer en verwijder je het van YT.
Als je het filmpje op YouTube privé houdt kan niemand het zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi azerty, bedankt voor je antwoord! fijn dat het zo makkelijk kan, ik heb heel veel gehad aan je antwoord! ;)