hoe kan ik het best een powerpoint presentatie opslaan ? ik kan hem niet openen nadat ik hem heb opgeslagen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als .pptx standaard voor powerpoint. Als je het vervolgens niet meer kan openen: Rechter muisknop op dit bestand > Openen met > Als hier onder aanbevolen- of andere -programma's geen paint staat klik je op bladeren en anders dubbel klik op powerpoit > anders klik je op bladeren > locatie: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12 (LET OP DIT KAN VOOR IEDEREEN ANDERS ZIJN) > dubbelklik op het bestand POWERPNT(.exe) > nu zou je elke extensie met .pptx gewoon weer moeten kunnen openen. Mvg, TheRedBull Toegevoegd na 2 minuten: Waar staat (dit kan voor iedereen anders zijn) houd in dat de regel ervoor een voorbeeld is waar het mogelijk staat. Dit is op een x64 pc dus anders zal achter program files (x86) niet staan. En de map Office12 kan ook anders heten dit hangt van de office versie af in dit geval is dit Microsoft office 2007.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100