Is er een programma waarmee je een afbeelding kan animeren (zie uitleg)?

Zo'n programma als pivot maar dat je dan bijvoorbeeld een foto hebt en dat je daar een aantal lijnen in zet en dat je die lijnen dan kan laten bewegen. Ik weet het, het is een beetje vaag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan met photoshop, gimp, of eventueel paint verschillende afbeeldingen creëren zoals jij het wil. En dan kan je ze met een programmaatje genaamd unFREEz deze beelden achter elkaar laten lopen. Je kan een loop maken, zodat na het laatste plaatje de eerste weer komt, en zo oneindig door gaat. Je kan ook één rondje van het begin tot het eind maken. Je kan instellen hoe snel de beelden achter elkaar moeten komen. Het grootste werk is alle afbeeldingen creeren zodat ze goed in elkaar over gaan. Wil je de overgang echt zo smooth als een film hebben, dan moeten er 24 afbeeldingen per seconde komen. In de bron staat een link waar je unFREEz kan downloaden.