Hoe zet je met FL studio bepaalde packs er op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees wat duidelijker met wat je voor elkaar wil krijgen, dan kan ik je misschien wel helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijvoorbeeld van die packs als Sylenth, ik wil eigen tracks gaan maken

Antwoorden (1)

1- installeer Sylenth in een map naar keuze.
2- open Fl Studio
3- ga naar 'Option/File settings'
4- Je krijgt nu een pop-up schermpje te zien waarbij je ONDERAAN de map op kunt geven waar jij je VST instrumenten (in jouw geval Sylenth) hebt geinstalleerd.
5- sluit dit schermpje nadat je het juiste pad hebt opgegeven.
6- ga naar 'Channels/Add one/more
7- je krijgt nu een hele lijst met instrumenten te zien en die van jou staat er nog niet bij.
9- Klik helemaal onderaan deze lijst op 'Refresh/fast scan'
10- als je alles goed gedaan hebt zal jou Sylenth nu gevonden worden en in de lijst weergegeven worden.

Succes!