Is er een manier om de geschiedenis van chrome over te zetten naar firefox?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
12 jaar geleden
Bedoel je de bladwijzers/favorieten?

Antwoorden (1)

Ik heb even wat gegoogled en meerdere mensen zitten met dit issue... Er is nog geen "mooie" manier voor, maar wat je wel als vieze workaround kunt doen is gewoon de history pagina van Chrome opslaan als HTML-bestand en die in je Firefox hangen als bookmark of zo...