Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke e-mailclient kan zowel met Gmail, Hotmail én Microsoft Exchange overweg?

Ik heb namelijk voor privégebruik een Gmail- en een Hotmailaccount, en voor school hebben we ook een Microsoft Exchange-adres. Nu heb ik al Thunderbird, eM Client, Zimbra... getest, en geen enkele kon deze 3 verschillende accounts probleemloos synchroniseren.

Ik weet dat de mogelijkheid er is om mails tussen emailadressen te laten forwarden, maar ik houd de mails liever gescheiden.

Kan iemand me aan een goeie client helpen die dit wel kan? Ik werk met Windows 7.

Alvast bedankt,

Thijs

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Sowieso Outlook zelf ondersteund Exchange.
Zoek je naar een freeware oplossing dan kan je Evolution gebruiken, deze lijkt ook Exchange te ondersteunen.

Weet je zeker dat je school het toelaat om verbinding vanaf je eigen pc met de Exchange server op school te maken, buiten OWA (Outlook Web Access) om?

Zowel Gmail als hotmail ondersteunen POP3, en beide genoemde email clients ondersteunen zowel POP3/IMAP4 als Exchange.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Microsoft Outlook kan dit allemaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Windows live mail.
Je kan meerdere accounts toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding