Een afbeelding als handtekening in Windows Mail

Hallo allemaal,

Ik wil graag een afbeelding als handtekening onder mijn email zetten (Windows Mail). Nu heb ik de hele avond van alles geprobeerd. Voornamelijk ben ik bezig geweest om een afbeelding van een logo, die ik dus onder bepaalde mails wil zetten, te krijgen in html. Het lukt me alleen helemaal niet. De afbeelding in Word zetten en als webpagina opslaan kan, maar het lukt me dan vervolgens niet om 'm als handtekening te krijgen...enz.

Mijn vraag is dus in eerste instantie:
Hoe krijg ik een afbeelding als handtekening onder een mail?

Daarbij nog een vraag (die misschien niet meer nodig is als de eerste vraag is beantwoord): Hoe kun je nu een afbeelding omzetten in html?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hallo,

Op deze site staan de oplossingen
(hoop ik dan)

http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/default.aspx?g=posts&t=1541

Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, op die site is helaas niet het antwoord te vinden.
Waar het mij om gaat is een afbeelding als handtekening, geen tekst. Maar bedankt i.i.g.