Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je coop spelen in Portal 2? (PC versie)

Ik krijg als ik Cooperative game probeer krijg ik een error die zegt dat er "failed to create session please check your connection and try again".
Ik heb mijn firewall uitgeschakeld en portal 2 toegestaan om connectie te maken maar het werkt niet..
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
952

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je de illegale gedownloade versie hebt kan daar het probleem liggen. Als je de legale versie hebt weet ik het ook niet, dan zou hij het gewoon moeten doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is de legale versie dus moet het aan iets anders liggen? iets met steam ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee, ik heb een ontzettende hekel aan steam. Misschien helpt het als je contact opneemt met hun helpdesk ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal het proberen... alvast bedankt
speel je via steam? zo ja, dan kan je niet zomaar een eigen server maken op jou standaart IP-adress. dit is met alle online spellen die via steam gaan, dus ik neem aan dat portal 2 dat ook heeft. als het spel met 'rooms' werkt, dan moet je alle verbindingen toelaten naar EN van steam ~ dan kun je een eige room maken, waar andere steam-gebruikers bij kunnen

ik heb portal2 zelf (nog) niet, maar hoop dat dit helpt. steam doet alleen moeilijk als je een eigen server maakt, maar met rooms is er nooit problemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding