kun je ook zelf albumafbeelding toevoegen aan #itunes bibliiotheek aangezien het album niet in #itunes zit? zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Selecteer de nummers van het album, dan in het rechtermuisknop-menu de optie [info] kiezen en daar dubbelklikken op het vak 'picture'. Je kunt dan browsen naar een plaatje dat als bestand op je pc staat.
paulus811
13 jaar geleden
Jazeker.
Je kunt het album vaak vinden om www.amazon.com
Kies daar de optie muziek of MP3 en geef in de zoekfunctie de gewenste muziek of uitvoerder. Op het plaatje van de album klikken en je ziet dan de mogelijkheid om een groter plaatje te laten tonen, in de linker bovenhoek.
Je gaat erop staan, aanklikken met linker muisknop en met je rechter muisklik copieer je het naar het infodeel van jouw CD in iTunes. Je zie na de OK het frontje verschijnen in de CD en dan kun je het naar je iPod slepen.