wie weet wat voor spel ik bedoel?

Ik speelde ergens in de jaren '90 een spel waarbij je eerst in een huis zat, en er honden of wolven op de deur sprongen. later kon je naar buiten, er was een meer, en een bos. ergens in het spel moest je in het bos allemaal insecten zoeken.
ik was gek op het spel maar ik weet niet meer hoe het heette, help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Echt specifiek is dit niet, heeft u het op een pc gespeelt of een console. Het type spel is een adventure en daarmee (als u hier geen antwoord krijgt) kunt u uw quest voorzetten op bijvoorbeeld deze link: http://www.adventureclassicgaming.com/index.php/site/features/230/
Hier treft u na enig speurwerk een Forum aan waar wizzards u verder kunnen helpen.
Succes!