Hoe kan je op Photoshop een grijze lucht meer blauw maken.

Gisteren op Eindhoven Airport wat fotos gemaakt, alleen er was een grijze lucht. Hoe kan ik op Photoshop de lucht iets meer blauw geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.5K

Het beste antwoord

Hoi,

Ik gebruik zelf een oude versie Photoshop Elements. Om de lucht blauw te maken kun je de lucht selecteren met de Toverstaf-tool en daarna in het menu Verbeteren met de kleur spelen.

Ik heb je foto met de Ryanair even snel bewerkt en bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Photoshop cs6, dat toverstafje snap ik maar "verbeteren"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het in CS6 het menu Bewerken of Foto..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hue/seturation?