msn logt niet meer in

Ik heb sinds ik vanochtend inlogt problemen met MSN Messenger.

Ik heb het alweer opnieuw gedownload maar niets helpt.

Ik krijg bij het aanmelden de volgende boodschap:

AANMELDEN BIJ BIJ WINDOWS LIVE MESSENGER NIET MOGELIJK.
Het aanmelden bij windows live messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.

Foutcode: 800706b5

Ook zie ik me opgeslagen accounts niet meer.

* Via Web-messenger kan ik wel gewoon inloggen
* Systeem: Windows Vista.
* datum en tijd van de computer nagekeken = OKE!
* ik maak geen gebruik van Messenger Plus.

Alvast Bedankt!

( Systeemherstel lijkt mij niet de beste oplossing. )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (7)

msn kloot wel meer de laatste tijd.. t programma is ontzettend instabiel geworden en bij elke update wordt dat erger... voor dit soort gevallen hebben wij dus pidgin ernaast geinstalleerd... pidgin kan meerdere chataccounts/programma's in een programma hebben, en zo kun je dan toch msnnen ( en zien wie je geblocked heeft ;-) http://www.gratissoftware.nu/downloaden/pidgin.php. ik lees net dat ze bezig zijn een beveiligings lek te dichten, dus wees zeker dat je versie 2.60 dan te pakken krijgt... ( dit is echt uitzonderlijk hoor, msn zelf zit er boordevol mee)
maar t zit hem dus in de messenger zelf...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de nieuwe beta van msn eens te downloaden.
Deze is wat uitgebreider, erg stabiel en misschien dat het dan wel lukt.
Bij het downloaden van de live essentials beta moet je op een gegeven moment kiezen wat je wilt hebben, let er op dat je bijv bing bar en family safety uitschakelt anders krijg je allemaal onzin op je pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee geeft ook error..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op alt drukt en dan extra aanklikt, kun je verbinding aanklikken. Daar geeft het programma aan wat de mogelijke problemen zijn.
Msn sucks nu gewoon. :(
probeer www.ebuddy.com :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of download amsn, dit is een msn kloon en werkt beter dan msn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cool xD
wist niet eens dat dat bestond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook niet, todat ik een ander besturingsysteem dan windows nam waar gaan msn op kon, toen ging ik zoeken en kwam amsn tegen. Hij is wel lelijker dan msn maar werkt beter. en is ook gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://sourceforge.net/projects/amsn/files/amsn/0.98.3/aMSN-0.98.3-2-tcl85-windows-installer.exe/download
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(die link is een directe download van amsn voor windows)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooh okee maar ik kan niet meer achter mijn laptopp dies naar de klote gegaan :D
mijn prachtige oplader is opgegeven :(
dat is echt verschrikkellijk erg dus moet ik verder met mijn mobiel gaan xDD
Opnieuw installeren of net zoals hierboven: EBUDDY !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je toevallig (automatisch) de Update van IE Explorer 8 gedownload?Toen ik deze Update had gedownload kon ik ook plotseling niet meer inloggen op MSN. Niets werkte. Tenslotte heb ik met systeemherstel de PC terug gezet naar oude waarden en het probleem was meteen opgelost. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
punt 1: download de nieuwe messenger zie onderstaande link
punt 2: download Firefox en daarachter verwijderd u internet explorer
punt 3: probeer nu eens in te loggen op messenger als het nog niet lukt, kijk wel dat uw passwoord klopt
punt 4: kan ik u niet helpen ;-b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn antwoord bij deze vraag:

http://www.goeievraag.nl/vraag/windows-live-messenger.76218

Zelfde oplossing mogelijk naar mijn idee.