Hoe run ik minecraft sneller?

Hallo mensen,

Ik heb een computer van hp, 64 bit en 6 GB werkgeheugen. Ik speel vaak minecraft zoals jullie mischien al wisten (www.youtube.com/user/theroobinh) en ik heb de shadow mod gedownload. Hij doet het wel alleen met een lag en dat is best wel vervelend soms, dus weet iemand van jullie hoe ik mijn minecraft sneller maak zodat die niet meer vastloopt enzovoort. Groetjes TheRoobinh

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor videokaart heb je? En heb je het probleem nog steeds als je de mod even deinstalleerd?

Antwoorden (3)

Met gamebooster moet je de snelkoppeling naar het programmatje slepen en dan op boosten drukken dan doet ie het veel beter. Gewoon ff gamebooster googlen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Optifine installeren.
Gemiddeld wordt je fps met 40 fps verhoogt.

http://www.minecraftforum.net/topic/249637-123-optifine-hd-b-fps-boost-hd-textures-aa-af-and-more/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt als je windows hebt ook de prioriteit aanpassen. Dit werkt bij mij vaak. Je doe control alt delete als minecraft draait, dan processen en dan jawa.exe ofzo. Succes