Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe run ik minecraft sneller?

Hallo mensen,

Ik heb een computer van hp, 64 bit en 6 GB werkgeheugen. Ik speel vaak minecraft zoals jullie mischien al wisten (www.youtube.com/user/theroobinh) en ik heb de shadow mod gedownload. Hij doet het wel alleen met een lag en dat is best wel vervelend soms, dus weet iemand van jullie hoe ik mijn minecraft sneller maak zodat die niet meer vastloopt enzovoort. Groetjes TheRoobinh

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor videokaart heb je? En heb je het probleem nog steeds als je de mod even deinstalleerd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met gamebooster moet je de snelkoppeling naar het programmatje slepen en dan op boosten drukken dan doet ie het veel beter. Gewoon ff gamebooster googlen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Optifine installeren.
Gemiddeld wordt je fps met 40 fps verhoogt.

http://www.minecraftforum.net/topic/249637-123-optifine-hd-b-fps-boost-hd-textures-aa-af-and-more/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt als je windows hebt ook de prioriteit aanpassen. Dit werkt bij mij vaak. Je doe control alt delete als minecraft draait, dan processen en dan jawa.exe ofzo. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding