Ik heb een nieuw programma PowerSuite is dit een goed programma ?

Ik wil zeker weten dat dit een goed programma is. Dat het geen vals programma is en dat het mijn pc kappot maakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je het programma daadwerkelijk hebt aangeschaft, en niet illegaal gedownload hebt, is de kans klein dat het programma vals is. Het is verder een prima programma, dat niks kappot zal maken aan je systeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb hem op mijn laptop ik vind het goed alleen… Elke computer is anders zoals virus en wat ook dergelijk. Als je een virus hebt zou ik het NIET doen dan kan die namelijk chressen. Succ6 vdr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- : onzinnige reactie.
Zojuist een andere vraag aan U beantwoordt en ik blijf het zeggen ...softwarematige Power Suites of hoe duur de namen ook mogen klinken ..het helpt weinig tot niks ! Als U 5% extra power bereikt op Uw pc ,mag U de handen snel dichtknijpen.

Groet:Zoekertje