Met welk programma kan ik een tijdschriftlayout maken?

Een programma waarmee je makkelijk een tijdschrift, brochure of folder mee kan maken met een mooi design.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.9K

Het beste antwoord

Adobe Indesign is hier het programma bij uitstek voor. Samen met Adobe Photoshop en Adobe Illustrator ben je er helemaal (Is nogal duur, maar je kan tegenwoordig Adobe CS2 (met o.a. Photoshop, Illustrator en Indesign)) gratis downloaden op de website van Adobe.com. Het is wel een Engelse versie, maar dat went wel. Als je een ander programma gebruikt, eerst contact opnemen met je drukker. Programma´s als Publisher geven vaak grote probelemen met de uitvoering van je ontwerp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als jij in het bezit bent van het volledige Microsoft Officepakket, dan heb je ook Publisher. En daarmee kan je zomaar een tijdschrift maken.
Amadea
11 jaar geleden
Een mooi en gratis te gebruiken programma voor DTP is Scribus.
http://www.scribus.net
bamibal
11 jaar geleden
Adobe PageMaker