assasin's creed 2 is zwaarder, het is een verder ontwikkeld spel dan het eerste deel waarbij dus sowieso meer performance komt kijken wat betreft beeld/geluid/grote van het spel/levels/en alle verbeteringen van de dingen die het vorige deel nog niet goed waren.
de technologie gaat hard vooruit en de games gaan daar in mee en worden steeds complexer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

A1
- Besturingssysteem: Windows XP / Vista
- Processor: dualcoreprocessor 2.6 GHz Intel Pentium D of AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz of AMD Athlon 64 X2 4400+ of beter aanbevolen)
- RAM: 2 GB (3 GB aanbevolen)
- Videokaart: 256 MB DirectX 10.0-videokaart of DirectX 9.0-kaart met Shader Model 3.0 of hoger (512 MB videokaart aanbevolen)
- Geluidskaart: DirectX 9.0- of 10.0-geluidskaart(5.1 geluidskaart aanbevolen)
- DirectX-versie: DirectX 10.0
- Dvd-rom: dvd-rom dual-layerdrive
- Vrije ruimte op de harde schijf: 12 GB
- Ondersteunde toebehoren: Keyboard, muis, andere controller (Xbox 360 Controller for Windows aanbevolen)
- Ondersteunde kaarten: ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series en NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series

A11

De uitgever maakt ook bekend wat de systeemeisen voor de pc-versie zijn. De game vraagt minimaal een Core 2 Duo van 1,8GHz of een Athlon X2 64 van 2,4GHz. De grafische kaart dient overweg te kunnen met DirectX 9.0c en shader model 3, en moet minimaal 256MB eigen geheugen hebben. Ondersteund worden de ATI Radeon X1950 of HD-modellen uit de 2000, 3000, 4000 of 5000-serie, terwijl ook de GeForce-kaarten uit de 7, 8, 9, 100 of 200-serie geaccepteerd worden.

Aangeraden wordt echter om een Core 2 Duo E6700 van 2,6 GHz of Athlon 64 X2 6000+ aangevuld met een GeForce 8800 GT of Radeon HD 4770 of 4830 aanwezig te hebben. Het spel neemt 8GB aan ruimte in op de harde schijf en kan gedraaid worden op zowel de 32- als 64bit-versies van Windows XP, Vista en 7.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Assassin's Creed 2 is zwaarder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AC2 natuurlijk, dit is in het algemeen zo met nieuwe spellen; ze zijn of even zwaar als de voorganger of nog zwaarder.