Heb je wel flash geïnstalleerd? Flash wordt gewoon ondersteund op de Mac.
kijk even hier:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/otherversions/
bamibal
13 jaar geleden
Misschien ben je in de war met andere producten van Apple zoals de iPhone, iPad en iPod? Daar draait het niet op nee.

Er is wel een versie voor de Mac.

Toegevoegd na 15 minuten:
Waarom Flash niet op deze apparaten beschikbaar is heeft verschillende redenen. Apple topman Steve Jobs gaf de volgende redenen:

- Flash zou een gesloten systeem omdat Adobe (maker van Flash) als enige over verbeteringen, prijzen en dergelijke beslist.
- De betrouwbaarheid van Flash op de smartphone is slecht gebleken.
- De batterij gaat 2x zo snel leeg wanneer Flash wordt gebruiktop de iPhone/iPad/iPod.