Gratis tekenprogramma waarin je afbeeldingen op mekaar kan leggen ?

Om een tattoo bij te werken zoek ik een gratis (of trial-versie) van een tekenprogramma waarbij men 2 foto's of afbeeldingen op mekaar kan leggen. Als ik nog zou kunnen roteren en verkleinen zou dat perfect zijn... Iemand enig idee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
10.4K

Het beste antwoord

photoshop
kan alles wat je maar kan bedenken op het gebied van fotobewerking, trial werkt 30 dagen

Paint.net
dit programma werkt iets simpeler dan photoshop maar werkt ook met lagen en blending opties en filters.

Gimp
wil je een programma dat dezelfde functionaliteiten heeft als photoshop dan zou ik the gimp gaan gebruiken.
de indeling hiervan is wel compleet anders dan dat van photoshop dus wel even wennen als je al lang photoshop hebt gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Doe dat met gimp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Simpel, gratis, leuk. +1
paint.NET, geen paint maar paint.net, gratis. Zie bron voor downloadlink
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je microsoft word hebt kun je dat in alle versies.
Vanaf de versie 2007 zijn er nogmeer mogelijkheden.
Voor eencursus daarover ga naar www.gratiscursus.be
Gimp, cartoonmaker, crazy talk kunnen misschien een uitkomst bieden.
FRank