weten jullie een goed fotobewerkprogramma die je gratis kan downloaden?

Fotoshop doet t niet bij mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (7)

Ja ..dat is GIMP:

http://www.gimp.org/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paint.net
dit programma werkt iets simpeler dan photoshop maar werkt ook met lagen en blending opties en filters.

Gimp
wil je een programma dat dezelfde functionaliteiten heeft als photoshop dan zou ik the gimp gaan gebruiken.
de indeling hiervan is wel compleet anders dan dat van photoshop dus wel even wennen als je al lang photoshop hebt gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GIMP
Photofiltre

Dit zijn er 2 waar ik ontzettend tevreden over ben! Ik gebruik zelf Photoshop, en GIMP komt er het dichtste in de buurt van. Photofiltre is ook wel handig als je nog niet zo goed bent met dingen zoals Photoshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hier boven al gezegd wordt. GIMP (Gnu Image Manipulation Program) lijkt zeer hard op fotoshop, maar het is een Open Source variant. wat dus wil zeggen dat je het gratis kan downloaden, en dat je er mee kan doen wat je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het even heel snel moet:

http://pixlr.com/editor/

Kan je gewoon foto's direct via je via je browser bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IrfanView wordt veel gebruikt.

Zie ook andere programma's in de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
imikimi.com, paint, Gimp, Picasa, hoe moeilijk of makkelijk wil je het maken?
Wat het dichts bij photoshop komt is - als het echt nog steeds helemaal graits is dit: Paintshop pro http://paint-shop-pro.dutch.toggle.com/