iPad Bluetooth muziek streamen

Met m'n iPhone op iOS 4.1 kan ik via Bluetooth muziek streamen naar m'n autoradio. Op m'n iPad met iOS 4.2.1 lukt dit niet. Iemand tips hoe ik dit werkend krijg? Lijkt me leuk om tijdens vakantie een film te kunnen kijken met het geluid over de boxen. Bvd!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

De ipad is niet veel anders dan een grote iphone zonder belfunctie.

Dus het zou gewoon moeten werken.

Lukt het je wel om de autoradio met de ipad te paren? Je moet de autoradio wel in pairing mode zetten zodat hij zichtbaar wordt voor andere apparaten.

Misschien eerst de bluetooth van de iphone uitzetten voordat je het doet.

Hoe je de autoradio in pairing mode zet moet je in de handleing opzoeken. Dat kan voor elke radio anders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wat jij zegt dacht ik ook maar de iPad ziet de autoradio niet. Ook als de iPhone uitstaat niet. Heb al aantal keer geprobeerd uit-aanzetten van Bluetooth maar ook niks. Zou het kunnen komen door een jailbreak? Zit ook op de iPhone dus lijkt me van niet. Iig bedankt en ga nog wel ff spitten in de handleiding van de auto. 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang de autoradio niet in pairingsmode zit ziet je inderdaad niks.
Anders zou elke willekeurige figuur die naast je auto staat met jouw autoradio kunnen verbinden. Dat je ipone hem wel ziet is omdat deze al een keer gepaard is en weet naar welke naam/apparaat hij moet zoeken om te verbinden zonder hem te hoeven zien en de autoradio accepteerd je iphone omdat ze gepaired zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de info! Allemaal logisch wat je zegt. Was nog niet helder (wakker genoeg) om het te begrijpen  nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, auto vind de iPad en kan ook geluid afspelen via de auto alleen is nu het probleem dat het geluid af en toe stottert :(