Wie weet een (gratis) programma waarmee je films kunt bewerken evt knippen (reclamestukken bijvoorbeeld)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Microsoft movie maker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar vind ik dat programma?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat als het goed standaard op elke windows pc...gewoon ff zoeken.... Zoniet moet je em ff via goolge zoeken en downloaden..
Inderdaad MS moviemaker. Vooral die bij Windows 7 zit is goed te doen. (waarschijnlijk wel een update)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows movie maker. Gewoon bij zoeken intypen op je pc, en het is windows movie maker, niet microsoft movie maker. Ofwel gewoon eens kijken bij alle programma's daar zal het ook wel tussen staan.

Wat ik ook goed vind is sony vegas maar dan moet je er toch al wel beetje van kennen. Als je sony vegas intypt bij google vind je het wel. Je kan een trail van 30 dagen downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de Apple heb je iMovie... Staat er standaard op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer http://explore.live.com/windows-live-movie-maker?os=other :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een professioneel gratis Videobewerking is Magix video Deluxe silver dit is een gratis videobewerking software je dient je alleen aan te melden bij Magix. Daarna kan je hem gratis downloaden. Je kan er Green Screen & professionele Video's mee bewerken zie onderstaande link
http://johanwinters.com/Nieuws/magixvideodeluxesilver.html

Toegevoegd na 26 seconden:
Het aanmelden is ook gratis:)