kan het zijn dat nu Skype verkocht is, we moeten gaan betalen -comminucatie via PC's- voor deze tot nu toe gratis dienst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (4)

Nee, anders zou iedereen al snel op iets anders overgaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, volgens mij blijft het gratis, want skype verdiende er zelf niet veel aan. Dus ik denk dat het ook zo blijft, het ligt meer aan de naam, de functie en de bekendheid van het product dat ze het wilde kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit zal naar mijn mening niet gebeuren. Wat wel zou kunnen dat de tarieven van bellen met Skype hoger zullen worden. Maar de mogelijkheid dat er kosten komen is er zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat Microsoft van plan is om skype te gaan integreren in Msn Messenger. Meestal als mensen videobellen gebruiken ze skype. Voor Microsoft zou het beter zijn als dat via Msn ging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom via msn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Msn is van microsoft en heeft al een functie om te videobellen. Het is goed mogelijk dat Microsoft dit gaat combineren. Zeg dat ze de software van Skype in msn stoppen zodat de kwaliteit van het videobellen vooruit gaat. Daarnaast hebben ze nu een concurrent minder