Kan ik Fraps bestanden achterhalen?

Mijn Fraps had zichzelf geuninstalled en nu ben ik verschillende filmpjes kwijt, kan ik deze weer terug halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een programma zal zich niet zomaar uninstallen. Misschien moet je de volgende keer een halsband om de fraps doen, zodat je hem weer terug kunt vinden

Antwoorden (1)

Terminal>locate> of search en dan de file name
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is terminal in de Nederlandse versie van Vista?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opdrachtpompt
Computer taal; cmd
Druk op start en tik in: Cmd. (dan enter)
Er opent eem zwart scherm met witte letters Dan heb je die terminal;)