Wat is een eenvoudige fly simulator voor Windows 8?

Dit is voor een oudere heer die gek is op vliegtuigjes. Het moet niet al te ingewikkeld zijn (hoe simpeler hoe beter) en er moet geen sprake zijn van gamen, wedstrijden of beschietingen, enkel opstijgen, vliegen, sturen en landen.
Het hoeft niet gratis te zijn.
Wie kan goed advies geven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Met Microsoft Flight kom je al heel ver. Het is gedeeltelijk gratis en te downloaden via Steam op Windows. Een enkeling aan vliegtuigen zijn gratis te vliegen, anderen kosten een eenmalig bedrag. Het is zo gemaakt dat het zonder gamepad, joystick of vliegtuigstuur te spelen is. Het spel maakt namelijk gebruik van de muis om het vliegtuig te besturen.

https://www.microsoft.com/games/flight/