Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er zo'n programma die me helpt met dit? ZIE EXTRA UITLEG!

De vraag is of er niet een programma is, of dat iemand met tips kan geven voor Excel of een programma dan ook, zodat ik beter met me geld om kan gaan. Dus dat ik er me standaard maand lasten in zet. Hoeveel geld er binnen komt. En vooral dat ik een goed overzicht heb op het geld dat ik te besteden heb, en niet zomaar heel veel geld opmaak, zonder me lasten te hebben betaald, en zoals nu in de schulden zit...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het zou me niets verbazen als er op de site van het Nibud zo'n programma is, of een link er naar toe
Betaal je al je vaste lasten automatisch? Dan weet je iig zeker dat ze betaald worden
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bijna alle vast lasten worden automatisch betaald, op de verzekering na... Die hoort er ook gewoon automatisch van af te gaan, maar dat hebben ze sinds januari niet gedaan, en ik heb er ook geen incasso van gekregen, dus had ik gebeld, en blijkt nu ook nog eens dat ik binnenkort een incasso krijg met de rekening van een aantal maanden...
Www.hethuishoudboekje.nl? Heb ik een keer ergens gelezen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo

Met het allereerste GRATIS te downloaden programma :

Speedbalance Boekhouding

Kunt U op een hele makkelijke manier Uw inkomsten + uitgaven keurig gerangschikt bijhouden. Ideaal voor U !!

http://www.pkort.nl/freeware/boekhouding.htm


TIP:Click op de afbeelding ,om te vergroten.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke bank heb je?

Want veel banken waar je kan internetbankieren hebben zo'n programma op hun site.
Bij de ING heet het TIM

•Bestel het Nibud-kasboek: Waar blijft het geld?
•Hulp nodig bij uw begroting? Maak gratis gebruik van het Persoonlijk Budgetadvies van het Nibud.
http://www.nibud.nl/omgaan-met-geld/overzicht-houden/begroten.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik orov.
Ben er heel tevreden mee.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb ook twee rekeningen en maak zet elke maand 1/12 van de vaste lasten per jaar op de andere rekening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.yunoo.nl kan je een huishoudboekje bijhouden. Veel mensen zijn het er over eens dat dit 1 van de betere aangeboden diensten is.

Ook is Yunoo website van het jaar 2010 geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding