hoe los ik dit probleem met outlook op?

Ik heb een aantal mensen gemachtigd in mijn agenda. Deze mensen werk niet meer bij ons maar als ik een vergaderverzoek stuur krijg ik automatisch een bericht van deze ex-collega's. Het zijn 8 mensen en dus is het wat storend wanneer ik iemand uitnodig voor een vergadering.

Hoe kan ik dit uitschakelen en zorgen dat alleen ik dat verzoek krijg en niet meer 8 berichten terug stuur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik begrijp uit je verhaal dat jij iemand die nog wel bij jullie werkt een vergaderverzoek stuurt en vervolgens meldingen terugkrijgt van deze ex-collega's. Ik vermoed dat je meldingen krijgt dat de berichten niet konden worden afgeleverd.

Wanneer dit het geval is, zit het probleem niet bij jou, maar bij de persoon die je het vergaderverzoek stuurt. Deze heeft de ex-collega's nog bij de gemachtigden staan en bovendien de machtigingen zo staan dat vergaderverzoeken doorgestuurd worden.

Wanneer je dus een vergaderverzoek stuurt en daarover meldingen terugkrijgt van anderen, moet je degene waar het oorspronkelijke vergaderverzoek naartoe is gegaan zijn of haar machtigingen laten controleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals gezegd: Degenen waar die machtigingen zijn ingesteld zullen ze moeten intrekken. Dat kan via het menu 'Extra', 'Opties' op het tabblad 'Gemachtigden'

Andere antwoorden (2)

Als die mensen niet meer bij jullie werken moet je baas aan de ict of beheerders doirgeven dat die accounts opgeheven worden!
Als die mensen ook vanuit thuis kunnen inloggen blijven ze nu nog steeds op de hoogte. Das raar!
Voor jou is het kastig, maar voor t bedrijf kan t ook ongewenst zijn. Toen ik niet meer werkte logde ik thuis ook soms in, om te zien wat er allemaal gebeurde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek andere mensen op voor die vergaderverzoeken en vraag of zij hem willen doorsturen