Hoe voorkom ik dat ik op de Mac bij email telkens mijn wachtwoord moet invoeren?

Op mijn iMac moet ik telkens het hotmail-wachtwoord invoeren. Dit maakt me af en toe gek!! Hoe voorkom ik dat ik telkens opnieuw dat wachtwoord moet invoeren?

Toegevoegd na 15 uur:
Ik heb het in dit geval over de mail client van Apple zelf. Dus dit heeft verder niks met de internet browser te maken. Op mijn iPhone 4 doet de mail het wel, zonder daar om wachtwoorden te vragen.

Weet iemand hoe je de Mail client op Snow Leopard zo instelt dat er niet meer om wachtwoorden wordt gevraagd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Ga bij mail naar de voorkeuren en vul bij het tabblad accounts bij de accountinformatie je wachtwoord in. Als er nog steeds om je wachtwoord gevraagd wordt heb je ook nog de optie om het wachtwoord aan je sleutelhanger toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is juist het probleem, ik heb dit allemaal gedaan en toch krijg ik steeds een pop up.. Daarin vragen ze mijn wachtwoord en krijg ik de mogelijkheid om het wachtwoord in mijn sleutelhanger op te slaan. Als ik dit doe, krijg ik meestal na een uur of 3 weer zo'n melding.. Wat doe ik fout?

Andere antwoorden (2)

Heb ik ook, je moet je laptop op stand by laten staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Optie 1.
Gebruik een andere browser. Waarschijnlijk doet Safari het niet zo goed met Hotmail, kun je misschien firefox (http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/) of chrome (http://www.google.com/chrome/) gebruiken. Deze onthouden als het goed is wel je wachtwoord.

Optie 2.
Neem een andere mail. Bijvoorbeeld gmail. Gmail kan ook de mailtjes die mensen naar je hotmail sturen doorsturen naar je nieuwe gmail adres. Ook is gmail veiliger, en heeft een betere spamfilter. Kan het echt aanbevelen! www.gmail.com