Heb bestanden op mijn pc verborgen. Hoe vind ik ze weer terug?

Dacht even te experimenteren met het verbergen van bestanden. Nou ben ik een map in mijn favorietenlijst kwijt en een map op de harde schijf. De inhoud van die laatste map zag ik trouwens wel voorbijkomen bij het scannen naar virussen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Als je de naam van de bestanden weet dan zou je ze wellicht terug kunnen vinden met de zoekfunctie van Windows. Je kunt dan automatisch de bestandlocatie bepalen en zo wellicht ook de rest terugvinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt. Dankzij jouw tip heb ik de verborgen map op de harde schijf weer teruggevonden! Plus!
Nou de map in de favorieten lijst nog terug zien te toveren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
Kan je niet gewoon een nieuwe map maken en alles inkopieren?

Andere antwoorden (1)

Ga naar map-opties. Daar staat een rij met dingen die je aan kan vinken. Hier staat ook onder de kop 'mappen verbergen' verborgen mappen, bestanden en stations (niet) weergeven.

Hier kan je komen door, in Windows 7, naar computer te gaan, vervolgens linksboven 'organiseren', 'map en zoek-opties' en daar dan naar de tab 'weergeven'. Hier kan je het bovenstaande aan/uit-vinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb XP. De bestandenmap op de hardeschijf heb ik met de zoekfunctie teruggevonden. Inmiddels is in explorer de hele toolbar met ook de `favorieten button`verdwenen... +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk heb je op F11 gedrukt terwijl je in de explorer zat. Dit is de functie voor 'volledig scherm', hierbij gaat de toolbar weg. Maar dit weet ik niet zeker, heb dit probleem zelf nooit gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels zowel de toolbar met `favorieten button` teruggevonden alsmede de verborgen map daarin.