je heb denk net geupdate ?dan zal het een kwestie zijn van de nieuwe driver zoeken

Als je deze niet automatisch vind in de (optionele) downloads van windows update zelf
kan je onderstaande link proberen

ook kan het zijn dat er idd nog geen driver is voor window 8.1 dwz geen speciefieke.
Vaak kan je toch wel toe met de driver van windows 8 of zelf windows 7 probeer die driver eventueel te installeren met de compatibiliteits modus ?

handig van deze website is dat deze een scanprogramma kan installeren die vanzelf de juiste drivers voor je kan vinden ??
(dit werkt vaak alleen in internet explorer )
maar dat wijst zich meestal wel vanzelf

succes
capthavoc