Wat is het meest eenvoudige tekstverwerkingsprogramma?

Ik vind Word en Open Office zo ontzettend veel overbodige opties hebben.

En ze doen zoveel automatisch, aanvullen, data's veranderen etc. etc. etc.

(Niet zo eenvoudig als kladblok)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K
Cryofiel
13 jaar geleden
Het eerste wat ik doe na installatie van Word en OpenOffice Writer, en ook na installatie van andere pakketten, is het *uitzetten* van alle functies die ik overbodig vind. Daar hoort bijvoorbeeld dat vervelende aanvullen bij, maar wat mij betreft ook spellingscontrole, automatische opmaak, enzovoort.

Antwoorden (5)

Tussen kladblok en Word zit WordPad. Het is geavanceerden dan kladblok maar makkelijker dan Word.

Toegevoegd na 1 minuut:
U kunt zelf ook anderen teksverwerkers proberen:
AbiWord
Ami-Pro
KWord (enkel voor KDE)
OpenOffice.org Writer / StarOffice
MS Word
WordPerfect
WordStar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
notepad of wordpad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest eenvoudige is notepad (of kladblok op z'n Nederlands).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat al in de vraag dat die niet bedoeld wordt.
je geeft zelf al antwoord op je vraag. ....... ja kladblok