Mag ik Office 2003 installeren op laptop Windows 7 ?

Ik vraag me af op ik office 2003 mag installeren op een laptop ( Word- Exel- PowerPoint- Outlook Express

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja hoor, dit kun je gewoon installeren zonder problemen. Ik heb Office 2003 zelf ook op de pc staan (alleen Word en Excel).
Ik weet niet of Outlook Express werkt, ik gebruik zelf Thunderbird voor mijn email.
Ritsuka
8 jaar geleden
Er is geen enkele reden waarom het niet zou mogen, voorop gesteld dat je er netjes voor betaald hebt. Microsoft legt geen beperking op als het gaat om het besturingssysteem waarop de software wordt geïnstalleerd.